dlaczego
my?

Dlaczego warto współpracować z Biurem Tłumaczeń "tłumaczka24.pl"? Jest wiele powodów, m.in.

kompleksowa i specjalistyczna obsługa – wszystkie języki i rodzaje tłumaczeń (pisemne, ustne, zwykłe, poświadczone), pełen zakres dziedzin (np. prawo, ekonomia, budownictwo, przetargi, finanse, rachunkowość, ubezpieczenia i wiele innych);

rzetelność i wysoka jakość – Państwa tłumaczenia trafiają w ręce profesjonalistów; ponadto nad całym procesem tłumaczenia: od złożenia zamówienia, poprzez weryfikację aż do przekazania Klientowi, czuwa tłumacz przysięgły;

poufność – wszystkie powierzone nam dokumenty traktowane są jako poufne;

terminowość – bezwzględnie przestrzegamy umówionych terminów;

zapewnienie spójności terminologicznej i stylistycznej Państwa dokumentów – tłumaczenia przekazywane są zawsze temu samemu, sprawdzonemu i zaufanemu tłumaczowi, a nie przypadkowej, wolnej osobie;

przejrzyste zasady współpracy;

indywidualna, bezpłatna wycena – w zależności od liczby stron, terminu wykonania, języka docelowego oraz wszelkich Państwa dodatkowych warunków i wymagań;

pełna transparentność rozliczeń - dbamy o to, aby nasz Klient dokładnie wiedział, za co płaci, dlatego przekazujemy bardzo rzetelną, ostateczną wycenę i nie stosujemy żadnych  ukrytych opłat czy dopłat po ukończeniu realizacji zamówienia;

brak prowizji dla pośrednika - tłumacz przysięgły stale dostępny na miejscu w biurze – tłumaczenia poświadczone ("przysięgłe") z/na jęz. angielski są wykonywane bezpośrednio przez tłumacza przysięgłego z wieloletnim doświadczeniem;

tłumaczeń NIE wykonują translatory, tani podwykonawcy czy studenci – czym zwykle konkurencja zbija swoje ceny;

konkurencyjne ceny tłumaczeń – nieskomplikowana struktura organizacyjna oraz efektywny, autorski model współpracy z tłumaczami powoduje, że ponosimy stosunkowo niskie koszty administracyjne, stąd mamy możliwość zaoferowania niższych cen przy zachowaniu bardzo wysokiej jakości;

płatność po wykonaniu tłumaczenia - brak konieczności wpłaty zaliczki;

w przypadku nawiązania stałej współpracy możliwość uzyskania preferencyjnych warunków obsługi, np. w formie jednej stałej stawki, niezależnej od trybu tłumaczenia, priorytetowego traktowania zleceń, dogodnych form fakturowania, wydłużonych terminów płatności i in.;

stały, bezpośredni kontakt z tłumaczem przysięgłym na terenie Warszawy – możliwość konsultacji, a także wykonywania szybkich tłumaczeń korespondencji, e-maili, fragmentów dokumentów etc „na bieżąco”;

bardzo prosty sposób złożenia zamówienia przez Internet – nie wymagamy logowania się do jakichkolwiek platform lub paneli, wystarczy przesłać e-mail z zamówieniem, a w przypadku tłumaczeń poświadczonych akceptujemy okazanie oryginału przy odbiorze tłumaczenia lub wykonanie tłumaczenia z kopii.

Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług!